penny protection squad
Sep 20,2014  | 104 notes
tagged #gg #gif
Sep 20,2014  | 6,366 notes
33,614 plays

Trackname: Gerudo Valley
Album: Super Smash Bros for 3DS

tagged #ssb #audio #SO GOOD WHY CAN'T I HAVE A 3DS
Sep 20,2014  | 811 notes
tagged #he looks like he's been possessed omg #alpha achiever #achievement hunter #gif
Sep 20,2014  | 1,316 notes
tagged #rwby #team jnpr
Sep 20,2014  | 19,652 notes
Me: I love horror games!
Me: *continues to watch hundreds of Horror Game playthroughs on youtube with the sound low and the lights on and doesn't play a single one of them.*
tagged #I'M WATCHING THE PT LETS PLAY WHILE BLOGGING FIGHT ME
Sep 20,2014  | 2,433 notes

broughttoyoubytheletterq:

we all have that one friend in ssb who always picks pikachu and spams down + b

Sep 20,2014  | 35,233 notes

slimedeath:

girijasu:

slimedeath:

demiflower:

being a cishet looks boring why do people do that

Idk maybe bc sexuality/gender isnt based on how cool or interesting an individual wants to look

yeah but why be boring when u can be awesome and not cishet

yeah but why treat lgbt+ identities like some trendy fashion accessory that ppl can just slap on to look cool when u could not act like a complete idiot

Sep 20,2014  | 5,536 notes
tagged #achievement hunter #let's play minecraft
Sep 19,2014  | 1 note

ashiri:

Hey mutuals I still have a babe list on my blog!! It’s pokemon themed, so if you want to be a part of the crew then you can send me a message! I want a bunch of people included! 

image

tagged #still going on! #queuediddly
Sep 19,2014  | 1 note

Hey mutuals I still have a babe list on my blog!! It’s pokemon themed, so if you want to be a part of the crew then you can send me a message! I want a bunch of people included! 

image

tagged #shut up ashley #please don't be shy!!! #you don't even have to be mutual #you can join even if you're just following me!!
Sep 19,2014  | 2,682 notes
tagged #klk #gif
Sep 19,2014  | 17,009 notes
96,116 plays
Artist: VOCALOID RUBY
Trackname: PROBLEM
Album: VOCALOID

tagged #vocaloid #audio #SHE'S GREAT THO HOLY SHIT
Sep 19,2014  | 3,334 notes
tagged #achievement hunter #let's play minecraft #gif #favorites
Sep 19,2014  | 998 notes
tagged #kingdom hearts
Sep 19,2014  | 50,404 notes

disgustedsigh:

sweet dreams are made of bees
who am i, i’m made of bees
everything is made of bees
send help

tagged #fin